Souboj velikonočních zajíčků vyhrál Lindt

Lindt konkurenční firmu zažalovala kvůli tomu, že o velikonocích dodává na pulty obchodů zajíčky, kteří se od těch jejích liší jen barvou mašle a bílým zbarvením tlapek a čumáku.
Soudce došel k závěru, že spotřebitelé by mohli být podobnou zaječí nabídkou obou čokoládoven zmateni, přičemž původní ochrannou známku Evropské unie vlastní právě Lindt.
Zajíček Lindt
Rodinná firma Hauswrith, fungující od roku 1949, s verdiktem nesouhlasí a chystá odvolání. Spolumajitel čokoládovny Peter Hauswrith argumentuje tím, že sváteční čokoládové figurky bývají běžně baleny do zlatavého obalu a figurkám zvířátek lze těžko dát výrazně odlišný tvar, než jaký mají i v přírodě.
Zajíček Hauswirth
Hauswirth už figurku velikonočního zajíčka stáhl ze svých internetových stránek a na jeho místo vedle vánočních čokoládových postaviček umístil pouze černou zaječí siluetu s nápisem zákázán firmou Lindt & Spruengli.