„Velmi oceňujeme, že prodávající firmě věří, a proto v ní i nadále zůstávají. Z investice se tak stává náš společný podnik s dlouhodobou perspektivou umožňující oběma stranám naplňovat společné cíle a napomáhající Sportisimu k dalšímu růstu,“ uvedl nový spolumajitel.
Odyssey 44 chce plnit roli strategického investora přinášejícího nové impulsy a pevné zázemí pro další rozvoj skupiny. Sportisimo má v Čechách a na Slovensku podle vyjádření nového spoluvlastníka potenciál se v delším časovém horizontu stát regionálním lídrem. Jeho tržní podíl v ČR přesahuje 30 procent.
Obchody Sportisimo působí na českém trhu od roku 2000, prodejny jsou v 62 městech. Firma podle výroční zprávy za finanční rok 2014/2015 v ČR zaměstnávala 1460 pracovníků. Loni přesáhly tržby řetězce 6,1 miliardy korun (227 milionů eur) a provozní zisk EBITDA činil 472 milionů korun (17,5 milionu eur).
Mezi hlavní konkurenty společnosti na tuzemském trhu patří například Decathlon, Hervis, A3 Sport, Intersport či Hudy Sport. Hervis v Česku v roce 2014 vykázal tržby 939 milionů korun. Tržby Intersportu stouply ve finančním roce 2014/2015 na 850 milionů korun. Decathlon pak v roce 2014 prudce zvýšil obrat na 751 milionů korun.