Ještě před čtyřmi roky přitom UEFA na evropském šampionátu vydělala celkem 1,4 miliardy eur. Důvodem vyššího zisku je především to, že se na turnaji odehrálo celkem 51 zápasů, což je o 20 více než v roce 2012. Z tohoto důvodu se prodalo také více vstupenek, a to o milion.
Vyšší byl rovněž výnos z prodeje vysílacích práv, který přinesl přes miliardu eur, což je přibližně o 25 procent více než před čtyřmi roky. Po světovém šampionátu je evropský turnaj nejsledovanějším fotbalovým mistrovstvím. Ve stejnou dobu se konal i turnaj Copa America, což je mistrovství Jižní Ameriky. A vysílací práva na tuto akci se prodala za 112,5 milionu dolarů.
Marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein uvedl, že průměrná sledovanost jednoho zápasu v základních skupinách dosáhla 130 milionů diváků, finále by mělo vidět v průměru 300 milionů lidí. „Průměrná sledovanost Super Bowlu je 110 milionů, což znamená, že jsme během měsíce uspořádali 51 Super Bowlů,“ uvedl pro Bloomberg Epstein.
Výnosy UEFA|
Poprvé od roku 1996, kdy se turnaj uskutečnil v Anglii, se fotbalové Euro pořádalo v jedné z nejvyspělejších evropských ekonomik – ve Francii. To způsobilo, že deset partnerů UEFA zvýšilo své příspěvky oproti předchozím rokům o 40 procent na 400 milionů eur. K hlavním sponzorům patří firmy Coca-Cola, Adidas či Carlsberg.
Z turnaje profituje také pořadatel. Mistrovství Evropy by mělo Francii přinést 1,3 miliardy eur. Většinu z této částky tvoří útraty příznivců přímo v dějišti turnaje například za ubytování, stravování a další výdaje.