Aegon se pustil po schodech

Každý schod má smysl.

Každý schod má smysl. Zdroj: archiv

Pojišťovna Aegon spustila kampaň, která podporuje zdravý životní styl. Za kreativou stojí agentura BeefBrothers.

Kampaň pojišťovny Aegon na podporu programu životního pojištění Aegon Fit si klade za cíl motivovat k pohybu a zdravému životnímu stylu. Slogan kampaně zní: „Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok.“

„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna celkem ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny Aegon.

Co schod, to kilojouleCo schod, to kilojoule | archiv

Pojišťovna dále své zákazníky vyzývá k běhání pomocí aplikace Endomondo – Challenge Aegon Fit. V minulosti na každou výzvu reagovalo průměrně sto běžců.

Kreativu kampaně zajistila agentura BeefBrothers.