Aegon se pustil po schodech

Každý schod má smysl.

Každý schod má smysl. Zdroj: archiv

Strategie , Filip Votava
Pojišťovna Aegon spustila kampaň, která podporuje zdravý životní styl. Za kreativou stojí agentura BeefBrothers.

Kampaň pojišťovny Aegon na podporu programu životního pojištění Aegon Fit si klade za cíl motivovat k pohybu a zdravému životnímu stylu. Slogan kampaně zní: „Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok.“

„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna celkem ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny Aegon.

Co schod, to kilojouleCo schod, to kilojoule | Zdroj: archiv

Pojišťovna dále své zákazníky vyzývá k běhání pomocí aplikace Endomondo – Challenge Aegon Fit. V minulosti na každou výzvu reagovalo průměrně sto běžců.

Kreativu kampaně zajistila agentura BeefBrothers.