Kampaň pojišťovny Aegon na podporu programu životního pojištění Aegon Fit si klade za cíl motivovat k pohybu a zdravému životnímu stylu. Slogan kampaně zní: „Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok.“
„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna celkem ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, ředitel marketingu pojišťovny Aegon.
Co schod, to kilojoule |
Pojišťovna dále své zákazníky vyzývá k běhání pomocí aplikace Endomondo – Challenge Aegon Fit. V minulosti na každou výzvu reagovalo průměrně sto běžců.
Kreativu kampaně zajistila agentura BeefBrothers.