Agentura Concept One mění koncept a míří do kotelny

Alexandr Kliment, Concept One

Alexandr Kliment, Concept One Zdroj: archiv

Aktivační agentura Concept One se s novým rokem mění. Managing Directora Marka Miláčka střídá Alexandr Kliment, dosavadní šéf komunikace Českého olympijského výboru.

Alexandr Kliment působil jako ředitel komunikace Českého olympijského výboru v letech 2009–2015, tedy v období olympiád ve Vancouveru, Londýně a Soči. Zodpovídal i za komunikaci dalších projektů ČOV včetně kampaně Česko sportuje. Podílel se také na založení České olympijské nadace. Do Conceptu, kde dříve řešil především sportovní PR, se vrací po pěti letech.

Stávající ředitel Conceptu Marek Miláček se posouvá na pozici Group Business and Finance Director ve vznikajícím uskupení nezávislých komunikačních agentur, které sídlí v budově bývalé kotelny v pražském Karlíně. Novou úlohu ve skupině bude hrát i Jakub Dlouhý, zakladatel a spolumajitel Conceptu, který zaujme funkci Managing Partnera.

Dlouhý a Miláček se budou věnovat strategickému rozvoji Kotelny 55, jak se nové uskupení nazývá. Kromě Concept One do něj patří také agentury Pleon Impact (PR), nově založená eventovka Mr. Jones a konzultanti v oblasti digitálních řešení Detonate.

Marek Miláček, Concept OneMarek Miláček, Concept One | archivMarek Miláček

Concept One také zahajuje spolupráci se strategickým konzultantem Peterem Tarbajovským, který dříve zastával pozici Head of Strategic Planning v mediálních agenturách Médea a Havas Czech Republic. Tarbajovský se bude podílet na přípravě konceptů pro klíčové klienty.

Jakub Dlouhý, Concept OneJakub Dlouhý, Concept One | archivJakub Dlouhý

Concept One již 14 let připravuje a realizuje řešení sponzoringových aktivit ve světě sportu a zábavy. Její dlouholetý šéf Jakub Dlouhý vedle nového angažmá v Kotelně chystá rozjezd dalšího projektu. Společně s Pavlem Zíkou spustí sportovní agenturu, která bude s Concept One spolupracovat v oblasti marketingové komunikace. Projekt bude představen už v lednu.