„V Silicon Valley je velká poptávka po službách digitálního marketingu a naši lidé jsou zkušení experti,“ vysvětluje rozhodnutí expandovat do USA CEO agentury Robert Němec. „Navíc jsme schopni nabídnout nižší ceny než americké agentury.“
Nová pobočka bude mít na starosti kontakt s klienty. Práci na projektech budou zajišťovat agenturní konzultanti v Česku, Rakousku a na Slovensku. Podle Němce jim také přítomnost v USA umožní pracovat na projektech, které by se klientům v Česku nevyplatily.
Pobočka zároveň usnadní českým firmám vstupovat na americký trh a českým start-upům kontakt s rizikovými investory v Silicon Valley.
„Vždy je lepší, když si můžete zajet přímo popovídat s manažerem AppStore, jak pomoci tomu, aby byla vaše aplikace globálně úspěšná. Silicon Valley je také plné investorů, kteří jsou ochotni investovat mnohem více, rychleji a mnohem riskantněji než ti čeští,“ komentuje situaci Němec.