„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká, ředitelka marketingu společnosti Ahold Zlata Ulrichová a dodává: „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.
Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\Praha. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky, díky čemuž lze rychle reagovat na potřeby trhu. Vedoucím prodejny se objeví jak v TV spotech, tak i na webových a facebookových stránkách Albertu, ale i na kanálu YouTube.
Podívejte se nový spot z dílny TBWA\Praha:
A tady je jeden ze spotů s holandským kolegou: