Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny

Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny

Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny

Společnost Ahold mění zásadně komunikační strategii. Agenty, kteří čtyři roky pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky, v těchto dnech vystřídá „Vedoucí prodejen Albert“. Tento koncept vznikl už před deseti lety v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku.

„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká, ředitelka marketingu společnosti Ahold Zlata Ulrichová a dodává: „Agenti byli jedineční v tom, že nás nejen výrazně odlišili od konkurence, ale dali nám prostor pro řadu kreativních nápadů ve vztahu k zákazníkům. Nová koncepce s vedoucím prodejny však více reflektuje aktuální dění na trhu a potřeby našich stále náročnějších zákazníků.“ Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.

Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\Praha. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky, díky čemuž lze rychle reagovat na potřeby trhu. Vedoucím prodejny se objeví jak v TV spotech, tak i na webových a facebookových stránkách Albertu, ale i na kanálu YouTube.

Podívejte se nový spot z dílny TBWA\Praha:

A tady je jeden ze spotů s holandským kolegou: