Albert rozjíždí kampaň v modrém

Kampaň Aholdu začala instalací šmoulů v nadživotní velikosti na Hlávkově mostě

Kampaň Aholdu začala instalací šmoulů v nadživotní velikosti na Hlávkově mostě

Obchodní řetězec Ahold spojuje svoje prodejny Albert s hrdiny filmu Šmoulové ve 3D.

Agenty, kteří výrazně pomohli ke změně pozice značky na našem trhu, však neopouští, oba koncepty dočasně propojuje. Kampaň odstartovala 10. srpna a bude probíhat až do října, kdy vyvrcholí charitativní aukcí Šmoulů v nadživotní velikosti.

Kampaň, která se právě rozjela, informuje zákazníky o věrnostním programu, který spoléhá na popularitu modrých postaviček u dětí a jejich sběratelskou mánii. V prodeji jsou alba na zakládání kartiček, které zákazníci obdrží za každých utracených dvě stě korun.

Komunikace šmoulů v místě prodejeKomunikace šmoulů v místě prodeje

„Adaptace různých blockbusterů do marketingových kampaní není nijak výjimečná. V případě Šmoulů bylo ovšem nutné vypořádat se se složitými vlastnickými vazbami. Samotná práva na modré postavičky vlastní jiná společnost než ta, která produkovala film. Na celý proces mají vliv ještě další firmy, které zakoupily licenci na různé výrobkové kategorie,“ popisuje složitost přípravy kampaně marketingová ředitelka Aholdu Zlata Ulrichová a dodává, že se jedná o původní kampaň tuzemského Aholdu, která se lehce inspirovala kampaní holandské sesterské společnosti Albert Heijn. Ta v roce 2008 rozdávala figurky Šmoulů za nákup.

Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Lowe, na postprodukci a produkci spotů spolupracovaly UPP a Boogie Films, režie se ujal Alexandr Lauf. Klasická média doplní promítání spotů před filmem Šmoulové ve 3D.

Podívejte se na TV spot, který půjde i v kinech: