American Express dává v nové kampani prostor studentskému návrhu

Vizuály nové kampaně American Express

Vizuály nové kampaně American Express

American Express spouští v těchto dnech v České republice kampaň zachycující atmosféru vybraných českých měst. Po celé republice budou mezi tisíci obchodními místy rozmístěny nové nálepky s logem American Express a grafikou zachycující atmosféru čtyř českých měst – Prahy, Brna, Ostravy a Karlových Varů.

Zahájení kampaně předcházela soutěž, kterou společnost American Express uspořádala mezi studenty Střední umělecké školy Václava Hollara. Studenti měli za úkol předvést svůj talent při tvorbě podoby nových materiálů, které budou označovat obchodní místa po celé České republice. Studenti vytvářeli návrh nálepek s logem American Express, který měl co nejlépe zachytit atmosféru čtyř českých měst – Prahy, Brna, Ostravy a Karlových Varů.

Práce studentů posuzovala odborná porota, v níž zasedal mimo jiné Antonín Škvor, vedoucí výtvarné katedry SUŠ Václava Hollara, a Michael Fabián, ředitel American Express pro Českou republiku. Vítězkou soutěže se stala studentka Kateřina Hubená.

Vítězná práce Kateřiny Hubené, která ponese i její jméno, bude v podobě nálepek umístěna na výlohách restaurací, hotelů a maloobchodních prodejen značící obchodní místa akceptující karty American Express po celé České republice. Vítězka získala voucher na eurovíkend pro dvě osoby do libovolné evropské destinace.