Bance Zuno jsou jedny Vánoce málo

Kampaň Zuno

Kampaň Zuno Zdroj: archiv

Online banka Zuno přichází s vánoční kampaní nazvanou Jen jednou do roka je málo. Zuno říká, že na zákazníky myslí 365 dní v roce a obdarovává je nejen o Vánocích. Cílem je propagovat účet Plus, půjčku a refinancování.

Kampaň banky Zuno začíná 24. listopadu, potrvá až do konce ledna 2015 a proběhne přes e-mailing, online, sociální média a v rámci public relations.

Bude pro ni vytvořena speciální landing page. Klienti se na ní dozvědí všechny potřebné informace o tom, jak získat a využít dárkové cestovní poukazy. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

Starým i novým klientům nabízí Zuno v rámci kampaně cestovní kupóny v hodnotě 100 eur, které mohou využít v průběhu roku v hotelech po celé Evropě.

„Vánoční akce jsou do jisté míry klišé a většina bank rozdává klientům jen drobky od stolu za to, že to s nimi po celý rok vydrželi a platili jim poslušně poplatky. Náš zákazník si může malý vánoční dárek rozbalit kdykoli v roce a udělat si Vánoce, kdy se to hodí,“ popisuje novou kampaň marketingová expertka online banky Zuno Zuzana Nemčeková.