Banka Zuno cílí v nové kampani na bikery

Zuno

Zuno

Online banka Zuno spouští seriál několika lokalizovaných kampaní. První kapitola je cílená na bikerskou komunitu. Kampaň připravil interní tým banky s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), ZenithOptimedia a Zaraguza (média).

Hrdinou je Zuno Rider, mladý muž, který se v rámci svého rebelského chování rozhodne neplatit poplatky bance a raději tyto peníze investuje do svého kola. První část kampaně je zaměřena na běžný účet a debetní kartu, následovat bude půjčka a mobilní aplikace.

Hlavním komunikačním kanálem je speciální microsite Zuno.cz/biker, kterou podpoří bannerová reklama a aktivity v oblasti PR a sociálních médií. Na této webové stránce banka vtipným způsobem dává tipy na to, co dělat s kartou své staré banky po zrušení účtu. Nová kampaň Biker poběží od června až do října a je součástí pestřejší mozaiky podobně laděných kampaní, které přijdou brzy po ní.

Banka na této kampani spolupracuje s českým magazínem Velo a slovenským časopisem Biker.