Baťa připravuje kampaň na posílení image

Baťa

Baťa

Baťa připravil novou ATL kampaň. Na rozdíl od loňské komunikace se nesoustředí na cenu, ale postoupil k budování nové image značky.

Společnost Baťa připravila ve spolupráci s agenturou Kaspen/Jung von Matt novou ATL kampaň pro svou značku. Jde o první společnou kampaň, kterou agentura pro značku připravila. Kampaň proběhne ve dvou vlnách, jarní a podzimní, v outdooru a v tisku. Po celý rok budou ulice Olomouce, Brna a Zlína brázdit tramvaje a autobusy polepené jedním z motivů kampaně. Logo Baťa v této kampani doplní claim „Známe příběh každé boty“, který tak dočasně nahradí standardní „Obouváme svět“. Při vzniku vizuálů se počítalo i s požadavkem přiblížit značku mladší skupině zákazníků.

„Po loňské akční kampani, kdy jsme se snažili komunikovat hlavně pro zákazníka příznivou cenu, jsme letos postoupili k budování nové image značky. Návrh agentury Kaspen přesně vystihoval naši původní myšlenku více se identifikovat se zákazníkem. Pro Baťu touto kampaní začíná úplně nová éra komunikace a my věříme, že bude úspěšná a přiblíží tradičně vnímanou značku Baťa i mladší generaci, pro kterou v letošním roce chystáme mnoho prodejních novinek,“ říká marketingový ředitel Baťa Lukáš Ohanka.

BaťaBaťa