Benzina se pouští s Vervou do kampaně

Benzina a Verva spouští kampaň

Benzina a Verva spouští kampaň Zdroj: archiv

Společnost Benzina spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. O kreativu se postarala agentura Scholz & Friends.

Hlavním grafickým prvkem aktuální kampaně Benziny je vůz Porsche 911 v barvách Vervy. Lidé se s ní setkají na billboardech a bigboardech po celé republice a na čerpacích stanicích Benzina, které Vervu 100 nabízejí. Kampaň se objeví i v tištěných titulech, ve sponzorských spotech na TV Nova a TV Prima a ve vybraných rádiích stejně jako ve videích na sociálních sítích.

„Prémiová paliva si lidé kupují buď proto, aby svému autu dopřáli tu nejlepší péči, nebo aby ideálně využili potenciálu svých vozů a jízdu si maximálně užili. Při plánování kampaně jsme se zaměřili na obě skupiny řidičů. Těm racionálně uvažujícím nabízíme u Vervy 100 fakta – o 6 procent vyšší výkon, o 5 procent delší životnost motoru a o 50 procent čistší ventily oproti běžnému palivu. Milovníky dynamické jízdy a požitkáře zase kampaň usazuje za volant rozjetého Porsche a nechává pracovat jejich fantazii,“ shrnuje myšlenku kampaně Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.

Finální model auta pro kampaň vznikl na základě polského závodního vozu týmu Verva, kterým je Porsche 911, model GT3 z roku 2013. 3D model auta se vyráběl v programu Modo901 a vykreslování vizuálu pro bigboardy trvalo skoro 28 hodin. Konečného realistického efektu bylo dosaženo přidáním lesku a nasvícením fotografie okolního prostředí.

V televizích a rádiích poběží kampaň do poloviny listopadu, na sociálních sítích a na čerpacích stanicích Benzina se s ní lidé budou setkávat až do konce roku. Za kreativou stojí agentura Scholz & Friends.