Beton až do domu připravila pro podzim agentura Scholz & Friends

Nabídnout malým stavebníkům a investorům, ale i menším realizačním firmám, aby nechali výrobu betonu na profesionálech je smyslem nové kampaně, kterou připravila agentura Scholz & Friends pro společnost Českomoravský beton.

Celkem 84 reklamních ploch s novými vizuály tvoří součást podzimní části letošní reklamní kampaně společnosti Českomoravský beton. Kampaň zahrnuje dva různé vizuály lišící se obsahem krabice na pizzu (dům/bazén). Obě varianty spojuje jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“ na pozadí představující betonovou zeď. Podzimní část outdoorové kampaně kombinující billboardy, bigboardy a dva doublebigboardy začala v září a potrvá do konce října. Od 7. října se k outdoorové kampani navíc připojila on-line kampaň na serveru Novinky.cz s behaviorálním zacílením.

Reklamní kampaň s heslem „Vychutnej si svou stavbu“ začala už na jaře 2013 billboardovou a on-line kampaní, doplněnou printem. Vizuály billboardů se sloganem „Vychutnej si svou stavbu“ však navíc obsahovaly také navigaci na nejbližší betonárnu skupiny Českomoravský beton a údaj o její vzdálenosti.