Birell promuje novou příchuť paraglidingem

Kampaň Birellu od Leo Burnett

Kampaň Birellu od Leo Burnett Zdroj: Leo Burnett

Značka Birell v dubnu launchuje další ochucenou novinku, ve staronovém spotu od Leo Burnett podporuje chuť na citronovou příchuť paragliding.

Letos se portfolio českého nealko piva rozšiřuje o další novinku – polotmavý Birell s příchutí citrónu. Představení produktu se značka rozhodla spojit s podobně nevšední sportovní aktivitou, která je u Čechů stále oblíbenější – paraglidingem. Ten je hlavním motivem 10sekundového tag onu doplňujícího sestřih loňského spotu.

V outdoorové komunikaci televizní tag on podpoří impozantní outdoorové plochy s detailním záběrem na běžkyni, která se právě osvěžuje Birellem. Stejný motiv pak bude použit do tiskové kampaně, aktivity budou probíhat i na onlinu.

Kampaň Birellu od Leo BurnettKampaň Birellu od Leo Burnett | Leo Burnett

Značka se už druhým rokem drží kreativní platformy „Není nic lepšího“, která zobrazuje ty nejlepší momenty dne stráveného aktivně venku, tedy chvíle, kdy si člověk nejvíce vychutná nealkoholické osvěžení. Kampaň pokrývá český i slovenský trh.