Bláznivý spot škodovky představuje naráz sedm modelů

Škodovka nasadila na YouTube spot Test Drive

Škodovka nasadila na YouTube spot Test Drive

Škoda Auto nasadila 13. února na YouTube spot s názvem Test Drive. Netradiční cestou v něm představuje kompletní modelovou řadu.

Natáčení spotu proběhlo loni na podzim v Praze. Mělo charakter reality show; hlavní hrdina prý netušil, co ho čeká a jeho bezprostřední reakce snímalo celkem 48 kamer. Natáčení se zúčastnili tři herci a nakonec byl vybrán ten, který na záběrech působil nejlépe. Zástupci automobilky předpokládají, že spot bude mít velký virální potenciál a rychle se rozšíří. Proto byl nasazen na YouTube a bude promován i na dalších sociálních sítích.

Podívejte se na spot:

I v dalších týdnech by měl Test Drive běžet hlavně na internetu, protože v televizích je momentálně nasazen spot na novou Octavii, k níž brzy přibude i Octavia Combi. Spot dostanou k případnému nasazení v televizích jednotliví importéři s tím, že je možné jej libovolně sestříhat.

Jméno spotu: Test Drive
Režisér: Kit Lynch Robinson (UK)
Kreativní agentura: Fallon (UK)
Creative Director: Chris Bovill
Account Director: Katy Cuff
Produkce: Savage (CZ)
Executive Producer: Klára Králíčková
Producer: Vladimír Lhoták