Bohemia Chips nabídne milion za nápad

Bohemia Chips vizuál

Bohemia Chips vizuál

Společnost Intersnack spustí v září spotřebitelskou soutěž o milionovou rentu a s ní související dlouhodobou reklamní kampaň.

Výrobce slaných snacků Intersnack vyzve během letošního podzimu zákazníky, aby navrhli svou vlastní příchuť Bohemia chipsů. Tři nejzajímavější pak skutečně vyrobí a uvede na trh. Milionovou rentu získá autor nejzajímavější a nejprodávanější varianty. Intersnack tak chce kromě podpory prodeje potěšit své fanoušky a oslavit třicet let působení na trhu.

„Inspirovali jsme se ve Velké Británii, Britové pověstní svým humorem navrhovali příchutě jako fish & chips, snídaně pro zedníky či chuť veverek. Soutěží se bavila celá země, věříme, že ani Češi nezůstanou pozadu a budou hýřit nápady“, doufá marketingový ředitel společnosti Intersnack Michal Riegel.

Soutěž „Vítězství za příchuť aneb Vymysli příchuť a poznej, jak chutná milionová renta“ bude mít rozsáhlou a dlouhodobou podporu v tradičních médiích i na internetu. Za nápadem stojí kreativní agentura McCann Ericsson, z jejíž dílny budou i reklamní spot a online podpora. Média nakoupí agentura PHD. PR služby zajistí AMI Communications, se soutěžícími na síti Facebook bude komunikovat Candytech.