Bohemia Energy: přeběhněte k nám v botaskách

Kampaň Bohemia Energy

Kampaň Bohemia Energy Zdroj: archiv

Alternativní dodavatel elektřiny a plynu Bohemia Energy spustila 4. ledna novou akviziční kampaň na produktovou řadu Jubileum. Stojí za ní agentura Hullabaloo.

Kampaň Bohemia Energy poběží do 29. února prostřednictvím televize, tisku, online médií a také na webových stránkách Bohemia Energy. Prvních sto zákazníků, kteří uzavřou smlouvu online, získá příznačně v duchu kampaně a jejího hesla „Přeběhněte k nám a ušetřete“ pár značkových tenisek Botas 66.

„Kampaň je první čistě akviziční kampaní Bohemia Energy, která cílí na potenciální zákazníky rozhodnuté změnit svého dodavatele energií současně prostřednictvím televize, tisku a internetu. Měla by také být jakousi pomyslnou tečkou za oslavou našeho desetiletého působení na energetickém trhu, které jsme si připomínali po celý rok 2015, a proto jsme se rozhodli oslovit zákazníky s výroční produktovou řadou Jubileum,“ říká jednatel Bohemia Energy Jiří Písařík.

Kreativní stránku kampaně si vzala na starost reklamní agentura Hullabaloo, s níž společnost Bohemia Energy spolupracuje dlouhodobě.

V televizi – na stanicích Nova Group a Prima Group – začala akviziční kampaň Bohemia Energy 4. ledna a kromě staronového spotu ji tvoří reklamní injektáž ve vybraných pořadech. V tištěných médiích, například titulech E15, Právo nebo Deník, se uskuteční formou klasické inzerce, v týdeníku Euro budou zveřejněna doporučení (tzv. testimonialy) významných obchodních partnerů.

Na internetu bude potenciální zákazníky oslovovat bannerová a facebooková reklama. Speciálně pro kampaň byla na webových stránkách Bohemia Energy vytvořena landing page Bohemiaenergy.cz/prebehnete.