„Trend dnešní doby velí mít oblíbené značky vždy při ruce pro okamžité použití. U elektroniky je to takřka samozřejmostí. Podobnému směřování se ale nevyhýbá ani segment potravinářského zboží a lihovin,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík.
Jednorázové balení je ale navíc příspěvkem pro zvýšení bezpečnosti trhu. Při otevření se znehodnotí a již nikdy jej nelze znovu naplnit jiným produktem. Spotřebitelé tak mají jistotu, že drží v ruce originální pití z Božkova. Podle Petra Pavlíka totiž post prohibiční průzkumy prokázaly, že spotřebitelé jsou nyní obezřetnější v konzumaci samotných i míchaných lihovin a projevili zájem právě o bezpečná balení a bezpečné servírování.
Stock Plzeň bude jednorázová balení distribuovat nejen v rámci maloobchodní sítě, ale také například na čerpacích stanicích a na vybraných zimních i letních kulturních akcích.
V České republice je zatím tato kategorie balení relativně málo rozvinutá a Stock Plzeň hodlá v jejím rámci získat vedoucí postavení. „Předpokládáme, že se v tomto segmentu staneme s novými produkty velmi významným hráčem,“ dodal Petr Pavlík.
Božkov rozšiřuje sortiment o kapesní rum a vodku