Likérka Božkov spouští novou televizní kampaň, kterou chce oslovit především mladší spotřebitele a posílit vnímání značky. Ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculik připravila TV spoty na Božkov Originál a Božkov Peprmint, jejichž hlavním aktérem je herec Jiří Macháček.
„Při výběru tváře kampaně jsme zvažovali více jmen. Jiří Macháček nám ale k celému konceptu seděl nejvíce a jeho pozitivní roli jednoznačně potvrdily také spotřebitelské testy,“ podotýká senior brand manažerka značky Božkov Gabriela Adámková.
Motivem nových televizních spotů je kontrast luxusnějšího prostředí s lidovou klasikou v podobě tuzemáku a „zelené“. Ve spotu na Božkov Originál skupina přátel neskrývá překvapení z toho, že si Macháček, kterého v baru potká, objednává stejné pití jako oni. Ve druhém spotu Macháček odmítá pozvání na green s tím, že už tam dávno je. Objednal si totiž Božkov Peprmint.
Spoty se objeví od 25. května 2015 ve vysílání TV Prima, TV Nova, TV Óčko a TV Barrandov. Součástí kampaně budou také produktové vizuály, podpora v místech prodeje a likérka slibuje také několik onlinových překvapení.