Budvar uvádí Dark Cherry. Podpoří ho v místě prodeje

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von Matt

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von Matt

Pivovar Budějovický Budvar uvádí v těchto dnech na český trh nový druh piva – Budweiser Budvar Dark Cherry. Je to tmavý ležák s příchutí višně, který je určen především ženám a milovníkům neobvyklých piv. Novinka bude k dostání pouze čepovaná ve vybraných restauracích po celé republice.

„Je to plnohodnotný tmavý ležák s obsahem alkoholu 4,5 % a zásadně se tak liší od běžných mixů piva a limonád. Věříme, že nabízíme velmi zajímavý nápoj, kterým chceme primárně oslovit ženy a také milovníky neobvyklých piv,“ říká Petr Košin, specialista řízení jakosti piva z Budějovického Budvaru a vedoucí týmu, který nový druh ležáku vyvíjel.

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Dodává se v sudech o objemu 20 litrů a se stáčením do láhví se prozatím nepočítá. Komunikační podpora nového produktu v místech prodeje bude probíhat pod heslem „Každý den NEní důvod k oslavě“ a s nadsázkou bude připomínat drobné každodenní zármutky. Kampaň připravila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt.

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von MattNové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von Matt

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von MattNové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Jeho uvedení v nich podpoří kampaň od Kaspen/Jun von Matt

O Budvaru se dočtete také zde: