Čepro láká řidiče na alternativní paliva

Letní kampaň bojuje s vysokými cenami běžných paliv prostřednictvím printu, outdooru, rádia a široké podpoře přímo na čerpacích stanicích. Čepro, které stanice EuroOil vlastní, se tímto krokem jako první velká síť otevřeně hlásí k propagaci alternativních paliv.
Celou kampaní provází vizuál bílé vlajky trčící z otevřené nádrže auta. Silný motiv má upozornit na čím dál vyšší ceny běžných fosilních paliv, které některé řidiče přiměly omezit užívání svých vozů.
Největší zásah kampaně je plánován v průběhu letních prázdnin, kdy lidé cestují se zvýšenou intenzitou. Rozhlasová a printová kampaň je zaměřena jak na celostátní, tak regionální tituly.
Kampaň má také edukativní charakter. Pomocí letáků distribuovaných na čerpacích stanicích EuroOil a mikrosekce na webu www.nevzdavejteto.cz informuje řidiče o výhodách a správném používání biopaliv a upozorňuje, na co si dát při jejich používání pozor.
Výhodná nabídka biopaliv bude průběžně připomínána až do konce roku. Speciální překvapení chystá síť EuroOil pro své zákazníky v prosinci, kdy je v plánu soutěž pro spotřebitele.
Na kampani se podílí také společnosti Preol a Tereos TTD, dodavatelé biosložek a biopaliv pro čerpací stanice EuroOil.