Kampaň značky USSPA zahrnuje billboardy a speciální OOH plochy, online bannery, print a nově i rádio. „Kampaň zpracovává výhody produktu, ale přenáší je emotivním způsobem,“ vysvětluje kreativní ředitel Konektoru Martin Charvát. Hlavní komunikované výhody oproti klasickým bazénům jsou celoročně teplá voda, protiproud, který dává příležitost k pravidelnému sportování i v zázemí domova, a chytré technologie zpříjemňující ovládání bazénu.
Proti proudu plave USSPA nejen v nové kampani. Jako první výrobce vířivek v historii tohoto oboru v České republice získal v březnu prestižní mezinárodní ocenění za design Red Dot.
„Investice do designu a vývoje nových technologií nám přinesly prodejní úspěch a nyní i mimořádné mezinárodní ocenění na poli designu,“ říká Kateřina Kadlecová, ředitelka a spolumajitelka rodinné společnosti.
Produkty přihlášené do 61. ročníku soutěže Red Dot posuzovala dosud nejpočetnější odborná porota – zahrnovala 41 nezávislých designérů, pedagogů a odborných žurnalistů, kteří měli za úkol posoudit více než pět tisíc přihlášených produktů podle kritérií inovativnosti, ergonomie, funkčnosti, životnosti, ekologické zodpovědnosti, ale i symbolické a emocionální stránky jednotlivých výrobků.