APRA bude letos v soutěži Česká cena za public relations vybírat vítěze v 19 soutěžních kategoriích. Všechny kategorie jsou velmi dobře obsazené, velká část projektů je v letošním roce přihlášena minimálně do dvou samostatných kategorií. Novinkou letošního ročníku je kategorie „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“, ve které je přihlášeno 5 projektů, včetně jedné prezidentské kampaně.
V komunikačních disciplínách letos patří k nejsilněji obsazeným kategorie B2C (26 projektů) a Společenská odpovědnost a filantropie (21 projektů). V Oborových kategoriích jsou nejvíce zastoupeny kategorie Státní správa, veřejný a neziskový sektor (19 projektů) a Finanční trh a finanční služby (17 projektů). V tzv. Komunikačních nástrojích je nejvíce projektů přihlášeno do kategorie Akce a události (15 projektů).
„Pozitivně kvitujeme nejen stále rostoucí počet přihlášek, ale především rozmanitost přihlašovatelů. Mimo PR agentur, zastupujících své klienty, máme v letošním ročníku i přihlášky přímo od vysokých škol, nadací, bankovních institucí, stavebních firem či politických stran. Témata projektů jsou letos opravdu různorodá a porotci budou mít v jednotlivých kategoriích nelehké rozhodování,“ říká člen VR APRA zodpovědný za ČCPR Paul Kučera.
8. ročníku ČCPR roce bude projekty ve třech samostatných kolech hodnotit pět nezávislých komisí složených z celkem 65 odborníků a osobností působících v Public Relations a příbuzných oborech. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 6. června 2013, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem provází Ondřej Hejma.
Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.