Česká cena za PR: Rekordní počet přihlášek

Česká cena za PR

Česká cena za PR

Asociace Public Relations Agentur pořádá již 8. ročník oborové soutěže Česká cena za public relations. Do letošního ročníku bylo přihlášeno celkem 118 samostatných projektů, přičemž většina z nich je přihlášena do více kategorií. Celkový počet přihlášek se vyšplhal na 209.

APRA bude letos v soutěži Česká cena za public relations vybírat vítěze v 19 soutěžních kategoriích. Všechny kategorie jsou velmi dobře obsazené, velká část projektů je v letošním roce přihlášena minimálně do dvou samostatných kategorií. Novinkou letošního ročníku je kategorie „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“, ve které je přihlášeno 5 projektů, včetně jedné prezidentské kampaně.

V komunikačních disciplínách letos patří k nejsilněji obsazeným kategorie B2C (26 projektů) a Společenská odpovědnost a filantropie (21 projektů). V Oborových kategoriích jsou nejvíce zastoupeny kategorie Státní správa, veřejný a neziskový sektor (19 projektů) a Finanční trh a finanční služby (17 projektů). V tzv. Komunikačních nástrojích je nejvíce projektů přihlášeno do kategorie Akce a události (15 projektů).

„Pozitivně kvitujeme nejen stále rostoucí počet přihlášek, ale především rozmanitost přihlašovatelů. Mimo PR agentur, zastupujících své klienty, máme v letošním ročníku i přihlášky přímo od vysokých škol, nadací, bankovních institucí, stavebních firem či politických stran. Témata projektů jsou letos opravdu různorodá a porotci budou mít v jednotlivých kategoriích nelehké rozhodování,“ říká člen VR APRA zodpovědný za ČCPR Paul Kučera.

8. ročníku ČCPR roce bude projekty ve třech samostatných kolech hodnotit pět nezávislých komisí složených z celkem 65 odborníků a osobností působících v Public Relations a příbuzných oborech. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 6. června 2013, a to již tradičně ve 27. patře budovy City Tower, v prostorách kongresového centra a následně v restauraci Aureole. Večerem provází Ondřej Hejma.

Profesní soutěž Česká cena za public relations je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.