Česká cena za PR se letos rozšiřuje o politickou komunikaci

Česká cena za PR

Česká cena za PR

Politická komunikace, politické PR a public affairs je novou kategorií, o níž Asociace Public Relations Agentur (APRA) rozšířila letošní 8. ročník soutěže Česká cena za public relations. Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v ČR, které poskytují či využívají služby v oblasti PR. Projekty je možné přihlašovat do 10. dubna 2013.

V 8. ročníku České ceny za public relations zůstávají zachovány všechny osvědčené kategorie z loňského roku. Od nové kategorie „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“ si APRA mimo jiné slibuje i pohled do zákulisí volebních kampaní. Celkem je možné v letošním roce prostřednictvím www.cenapr.cz přihlašovat PR projekty či jejich části do 19 kategorií. Slavnostní vyhlášení výsledků ČCPR se uskuteční dne 6. června 2013 v prostorách City Tower.

Česká cena za public relations je jedním z nejvýznamnějších projektů Asociace Public Relations Agentur. Přihlásit své projekty mohou jak PR agentury či PR a komunikační oddělení společností, firem i institucí, tak i zástupci státních orgánů, subjekty z nevládního sektoru anebo jednotlivci.

„Věříme, že 8. ročník bude opět rekordní co do počtu přihlášek. Minulý rok hodnotilo více než 50 porotců téměř 150 různých projektů v 18 kategoriích. Letos očekáváme především zvýšení počtu přihlášek a nominací z digitálního prostředí. Tento jev kopíruje významnou úlohu, kterou digitální prostředí hraje v komunikaci napříč cílovými skupinami,“ dodal k letošnímu ročníku Paul Kučera z Hill+Knowlton Strategies, člen výkonné rady APRA a garant soutěže.

Podívejte se, jak dopadl loňský ročník soutěže

V ČCPR jsou oceňovány PR projekty z roku 2012, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru
a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Přehled kategorií 8. ročníku:

I. Komunikační disciplíny

I. 1 Firemní (korporátní) komunikace/Corporate Communications
I. 2 Společenská odpovědnost a filantropie/Corporate Responsibility and Philantrophy
I. 3 Business-to-Business (B2B)
I. 4 Business-to-Consumer (B2C)
I. 5 Interní komunikace/Internal Communications I. 6 Krizová komunikace/Issues management
I. 7 Digital & social media I. 8 Politická komunikace, politické PR, Public Affairs

II. Oborové kategorie

II. 1 Finanční trh a finanční služby
II. 2 Spotřební zboží/Consumer Goods
II. 3 Farmacie, zdravotnický sektor
II. 4 Technologie, IT II. 5 Státní správa, veřejný a neziskový sektor
II. 6 Průmysl
II. 7 Služby

III. Komunikační nástroje

III. 1 Klasická firemní média (firemní publikace aj.)
III. 2 On-line média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.)
III. 3 Akce a události/Events
III. 4 Sólokapr/Media placement

Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na www.cenapr.cz/8/