V 8. ročníku České ceny za public relations zůstávají zachovány všechny osvědčené kategorie z loňského roku. Od nové kategorie „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“ si APRA mimo jiné slibuje i pohled do zákulisí volebních kampaní. Celkem je možné v letošním roce prostřednictvím www.cenapr.cz přihlašovat PR projekty či jejich části do 19 kategorií. Slavnostní vyhlášení výsledků ČCPR se uskuteční dne 6. června 2013 v prostorách City Tower.
Česká cena za public relations je jedním z nejvýznamnějších projektů Asociace Public Relations Agentur. Přihlásit své projekty mohou jak PR agentury či PR a komunikační oddělení společností, firem i institucí, tak i zástupci státních orgánů, subjekty z nevládního sektoru anebo jednotlivci.
„Věříme, že 8. ročník bude opět rekordní co do počtu přihlášek. Minulý rok hodnotilo více než 50 porotců téměř 150 různých projektů v 18 kategoriích. Letos očekáváme především zvýšení počtu přihlášek a nominací z digitálního prostředí. Tento jev kopíruje významnou úlohu, kterou digitální prostředí hraje v komunikaci napříč cílovými skupinami,“ dodal k letošnímu ročníku Paul Kučera z Hill+Knowlton Strategies, člen výkonné rady APRA a garant soutěže.
Podívejte se, jak dopadl loňský ročník soutěže
V ČCPR jsou oceňovány PR projekty z roku 2012, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru
a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Přehled kategorií 8. ročníku:
I. Komunikační disciplíny
I. 1 Firemní (korporátní) komunikace/Corporate Communications
I. 2 Společenská odpovědnost a filantropie/Corporate Responsibility and Philantrophy
I. 3 Business-to-Business (B2B)
I. 4 Business-to-Consumer (B2C)
I. 5 Interní komunikace/Internal Communications
I. 6 Krizová komunikace/Issues management
I. 7 Digital & social media
I. 8 Politická komunikace, politické PR, Public Affairs
II. Oborové kategorie
II. 1 Finanční trh a finanční služby
II. 2 Spotřební zboží/Consumer Goods
II. 3 Farmacie, zdravotnický sektor
II. 4 Technologie, IT
II. 5 Státní správa, veřejný a neziskový sektor
II. 6 Průmysl
II. 7 Služby
III. Komunikační nástroje
III. 1 Klasická firemní média (firemní publikace aj.)
III. 2 On-line média (intranet, webové stránky, RSS, PDA aj.)
III. 3 Akce a události/Events
III. 4 Sólokapr/Media placement
Veškeré informace o soutěži a uplynulých ročnících naleznete na www.cenapr.cz/8/