Česká verze časopisu OK! vychází v nové grafice a vyšším nákladu

Titulní strana časopisu OK!

Titulní strana časopisu OK!

Společenský měsíčník OK! magazín vychází v pondělí 3. září v nové grafice a ve zvýšeném nákladu 30 000 výtisků. Pod novým layoutem je podepsaná výtvarná ředitelka Klára Sokobová.

Vydavatelství IC Media, které tento licenční časopis v Česku od března 2012 vydává, zároveň zřídilo nové obchodní oddělení a do jeho čela postavilo Janette Valentovou. Ta ještě v červenci působila v obchodním týmu Sanoma Media Praha, kde měla mimo jiné na starost titul Marie Claire.

Časopis OK! vznikl v roce 1993 v Británii jako týdeník a od počátku se specializoval na zprávy ze života celebrit. V současnosti licenčně vychází ve 25 zemích světa a uvádí, že jej čte 40 milionů lidí.

Jednatel IC Media Gabriel Novotný, jehož slovenská společnost Časopis s.r.o. vydává OK! Magazín od března 2011 na Slovensku, se brání srovnávání s časopisu s bulvárními tituly. „Naším konkurentem je možná v některém ohledu Glanc. My máme ale unikátní pozici v tom, že nám celebrity samy volají, že by se chtěly v časopise objevit. Všechny texty a fotografie jsou totiž autorizované,“ vysvětluje Novotný.

Výhodou oproti domácí konkurenci je podle něj i licenčně zajištěný přísun témat ze zahraničí. „V tuto chvíli je podíl převzatých a původních materiálů zhruba 40 ku 60 procentům,“ doplňuje Novotný.

Podle obchodní ředitelky IC Media Janette Valentové redakční mix časopisu vedle celebrit zahrnuje i módu, kosmetiku, bydlení, vaření, cestování a další „ženská“ témata, ale také kulturní tipy.

Obálková cena časopisu je 49 Kč a titul je zalistován ve všech významných distribučních řetězcích.