České lázeňství zahajuje dvouletou kampaň

Hlavní motiv kampaně Svazu léčebných lázní

Hlavní motiv kampaně Svazu léčebných lázní

Cílem kampaně je zvýšení povědomí o českém léčebném lázeňství a přilákání nových návštěvníků do lázní. Během dvou let bude komunikováno lázeňství jako celek, význam lázní a jejich léčebné účinky.

Svaz léčebných lázní získal v rámci programu národní podpory cestovního ruchu dotaci určenou pro propagaci českého léčebného lázeňství. „Vítězem výběrového řízení na zajištění marketingové komunikace se stala reklamní agentura Arkadia, která dokázala nejlépe splnit všechny podmínky tendru včetně vhodné alokace prostředků určených pro propagaci,“ říká vedoucí projektu a viceprezident Svazu léčebných lázní Martin Plachý. Kampaň pro podporu lázeňství je naplánována na dva roky, tedy do konce roku 2013.

Jedním z prvních kroků ještě před spuštěním kampaně bylo vytvoření hlavního imageového vizuálu v podobě lžičky, která servíruje sousto českého lázeňství. Vizuál bude v různých obměnách provázet celou kampaň a zároveň je dominantním prvkem nově zpracovaných webových stránek Svazu léčebných lázní.

Vizuál kampaně Svazu léčebných lázníVizuál kampaně Svazu léčebných lázní

Kampaň s headlinem „Užívejte bohatství českých lázní“bude rozložena v průběhu dvou let kontinuálně a počítá se s využitím hlavně elektronických médií. Kromě redesignu webových stránek svazu je naplánovaná bannerová kampaň a komunikace na sociálních sítích. Kampaň poběží i v lifestylových i odborných titulech, na tiskových letácích, které doplní PR články v odborných a lifestylových titulech a na internetu. „Cílem je dosáhnout komplexnosti a vyváženosti komunikace, synergie jednotlivých médií a oslovení co nejširší části cílové skupiny,“ říká ke kampani ředitel agentury Arkadia Luděk Rychtar.