ČEZ odstartoval podzimní image kampaň

ČEZ

ČEZ Zdroj: profimedia.cz

Skupina ČEZ přichází s novou image kampaní. Televizní reklamu, která 30. září odstartovala změnu v dosavadní komunikaci značky, doplní print, online i outdoor. Klíčové sdělení celé podzimní komunikace, která potrvá dva měsíce, zní „Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše“.

Cílem nové image kampaně je podpořit pozitivní emoce spojené se značkou ČEZ a ukázat, že zákazník je na prvním místě. „Vyrábíme i dodáváme nejvíce energie na trhu, touto kampaní ale chceme říci, že není větší energie než ta uvnitř každého z nás. Stavíme zákazníky na první místo a vyprávíme příběhy, které ukazují sílu lidského odhodlání. Energie ČEZ stojí v příbězích v pozadí jako přirozená součást děje. Tím říkáme, že energie ČEZ je tu pro lidi vždy, když potřebují, aby s její pomocí mohli dokázat všechno, pro co se rozhodli,“ uvedla Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.

Hlavním nosičem integrované kampaně jsou dva hrané TV spoty, které ztvárňují silný emotivní příběh „obyčejných“ lidí. Televizních spotů se zhostila kreativní agentura Lowe ve spolupráci s produkční společností Filmservis. Obě reklamy natáčel režisér Jaromír Malý, jenž má v portfoliu řadu úspěšných spotů jako například reklamu na Becherovku, na Sládkovu limonádu a také několikrát oceněný spot na Indulonu. Autorem hudby jednoho ze spotů je skladatel Ondřej Soukup.

TV spot: