Na základě nejčastějších odpovědí jsme naši trnd komunitu shrnuli do čtyř kategorií.
Někteří jsou inovátoři - lidé, kteří se zajímají o značky a marketing. Není jim lhostejné, co zrovna frčí, jaké novinky přichází na trh, a kde najdou nejlepší nabídky. Když vyjde nový model produktu, musí ho okamžitě mít. Poté společně s přáteli a kolegy objevují jeho nové funkce a vášnivě o nich diskutují.
Jiní jsou „people-persons“ – ani jim tak nejde o to, co za novinku zrovna vyšlo. Ať je to co je to, pokud jim to dává důvod trávit více času s přáteli, jsou spokojeni a jdou do toho.
Miminko ambasadorky značky Hami | Miminko ambasadorky značky Hami
Máme zde také průzkumníky trhu – chtějí být součástí marketingového procesu a zajímají je názory ostatních. Pokud se jim líbí vaše značka/produkt, jsou ochotni převzít zodpovědnost, zjistit pro vás informace a stanou se tak velkým přínosem vašeho marketingového týmu.
A nakonec tu máme „super-stars“ – obecně nikdo nechce být vnímán svým okolím jako mrzout. Chceme být veselými a zábavnými společníky, šířit pozitivní atmosféru. A pro „super-stars“ je tohle ještě důležitější než pro ostatní. Pečují o svoji reputaci, chtějí být vnímání jako respektovaný zdroj kvalitních informací z první ruky.
trnd partnerka cam***: … „projekt, jako celek, byl hodnocen velice kladně a příznivě, rozhodně panovalo veliké nadšení a zápal pro věc. Všichni se už těší na nové testování s trnd. Byla to prý nejlepší prázdninová bojovka za posledních pár let.“
Rodina ambasadorky v kampani Vanish Oxi Action | Rodina ambasadorky v kampani Vanish Oxi Action
Lidé jsou sociální bytosti a jejich přirozenou potřebou je předávat si informace, z mnoha důvodů. trnd nabízí své komunitě to, co potřebuje – inovace a informace, sociální činnost a pocit jedinečnosti. Upřímnost, vášeň a ucho, které vždy naslouchá, je součástí balíčku.
Jaké spotřebitele pro vás můžeme aktivovat?