Creativity & Effectiveness in Media: Jak nejlépe investovat do médií

televize

televize Zdroj: profimedia.cz

Největším tahákem 6. ročníku mezinárodní konference Creativity & Effectiveness in Media zřejmě bude panelová diskuse zástupců televizí, zadavatelů a mediálních agentur, kteří se pokusí odpovědět na otázku, jaké důsledky bude mít pro náš mediální trh dvojí měření TV sledovanosti.

Diskusi s názvem „Jaký bude život ve světě dvou TVmetrových měření?“ povede Hynek Cimoradský z pořadatelské společnosti FLEmedia, svoje na tohle horké téma řeknou obchodní ředitel FTV Prima Martin Konrád, obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček, ředitel Mediabrands CR/SR Marek Svoboda, ředitel MEC ČR Jiří Svoboda a ředitel marketingu České spořitelny Daniel Šturm.

Pro zástupce agentur, ale i zadavatele by mohlo být inspirující vystoupení Client Service Director Starcom Sweden Liv Sandberg. Porotkyně z letošních Cannes Lions v kategorii Media přinese zkušenosti z hodnocení více než třech tisíc mediálních kampaní a tipy pro to, aby mediální kampaně byly úspěšné. Liv Sandberg by si neměli nechat ujít zvláště ti, kdož si nejsou jisti v kramflecích při přihlašování svých prací do velkých mezinárodních soutěží.

Jak udělat účinnou kampaň v rádiu poradí marketingový ředitel Media Marketing Services Pavel Lupjan, projektový manažer Real TV Michael Richter a obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček pomohou proniknout do tajů product placementu. Internetové reklamě, konkrétně jejímu správnému cílení, se bude věnovat vedoucí týmu analytiků Seznam.cz Michal Buzek.

Na konferenci, která se koná 21. září v Corinthia Hotel Prague, bude poprvé zveřejněn seznam mediálních kampaní postupujících do finále 7. ročníku soutěže FLE media awards.