ČSA lákají zážitkovou kampaní

Kampaň ČSA

Kampaň ČSA Zdroj: archiv

„Léto plné zážitků“ je ústřední slogan nové letní kampaně, kterou vymyslel interní tým Českých aerolinií. Kampaň potrvá do 8. června a objeví se na 24 trzích včetně českého, ruského, italského, španělského, francouzského či německého.

Jedná se o imageovou kampaň sekundárně komunikující i speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací. Jejím hlavním cílem je upozornit veřejnost na výhodné nabídky letenek, jež České aerolinie nabízejí všem klientům během letních měsíců letošního roku.

Letní nabídka Českých aerolinií je na českém trhu komunikována v online i offline médiích, součástí kampaně je rovněž reklama na Facebooku.

V Praze kampaň podporuje síť roll-boardů a citylightů v centru města spolu s reklamou na tramvajích a v metru. České aerolinie kampaň prezentují také na outdoorových nosičích, součástí mediamixu je i printová podpora v deníku Metro a v podobě advertorialů v titulech Harper’s Bazaar, Žena a život či Pařížská Street.

Na zahraničních trzích kampaň využívá zejména online distribuční kanály.

Copywriting i kreativní zpracování nové letní kampaně bylo zrealizováno výlučně interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.