ČSOB mění vizuální styl kampaní

„Novinkou kampaně bude její vizuální styl. Prezentace bude zaměřená především na reálné příběhy ze životů našich klientů. Cílem je, aby každý bod komunikace vytvářel dynamickou, moderní a autentickou značku. Přitom by měl působit čistě a ve svém vyjádření vyvolávat pocit lehkosti a jednoduchosti,“ představuje nový vizuál ředitel Marketingové komunikace ČSOB Tomáš Brych.
Cílem kampaně na Půjčku na lepší bydlení je klienty seznámit s jednoduchostí a rychlostí, s jakou díky ní mohou získat potřebné peníze. Tváří kampaně je akrobatický letec Martin Šonka, který se mimo jiné objeví i v televizním spotu. Komunikace bude probíhat přes tradiční mediální kanály jako je TV, rádio, tisk, internet a outdoor. Součástí bude i podpora na pobočkách ve formě letáků a plakátů.
Cestování bude hlavním motivem kampaně na Kreditní karty. Kampaň zdůrazní hlavní přednosti používání karty, tedy rychlost získání peněz, odklad platby až o 55 dní nebo prodlouženou záruku u zboží zaplaceného kartou. Kampaň bude podpořena akční nabídkou, při které mají noví držitelé karet možnost získat poukaz na služby Student Agency v hodnotě 500 Kč. Mediální mix kampaně využije inzercí v časopisech, na internetu a na pobočkách.