ČSOB mění vizuální styl kampaní

ČSOB

ČSOB

Banka spouští v půlce února dvě kampaně s novým vizuálním stylem. Zaměřuje se v nich na Půjčku na lepší bydlení a Kreditní karty. Obě kampaně připravila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt.

„Novinkou kampaně bude její vizuální styl. Prezentace bude zaměřená především na reálné příběhy ze životů našich klientů. Cílem je, aby každý bod komunikace vytvářel dynamickou, moderní a autentickou značku. Přitom by měl působit čistě a ve svém vyjádření vyvolávat pocit lehkosti a jednoduchosti,“ představuje nový vizuál ředitel Marketingové komunikace ČSOB Tomáš Brych.

Cílem kampaně na Půjčku na lepší bydlení je klienty seznámit s jednoduchostí a rychlostí, s jakou díky ní mohou získat potřebné peníze. Tváří kampaně je akrobatický letec Martin Šonka, který se mimo jiné objeví i v televizním spotu. Komunikace bude probíhat přes tradiční mediální kanály jako je TV, rádio, tisk, internet a outdoor. Součástí bude i podpora na pobočkách ve formě letáků a plakátů.

Cestování bude hlavním motivem kampaně na Kreditní karty. Kampaň zdůrazní hlavní přednosti používání karty, tedy rychlost získání peněz, odklad platby až o 55 dní nebo prodlouženou záruku u zboží zaplaceného kartou. Kampaň bude podpořena akční nabídkou, při které mají noví držitelé karet možnost získat poukaz na služby Student Agency v hodnotě 500 Kč. Mediální mix kampaně využije inzercí v časopisech, na internetu a na pobočkách.

ČSOBČSOB