ČSOB spustila kampaň na Duo Profit | e15.cz

ČSOB spustila kampaň na Duo Profit

Kdo šetří, má za tři.
Kdo šetří, má za tři.
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Počátkem února odstartovala kampaň na podporu ČSOB Duo Profitu. Podílely se na ní agentury VCCP a Creative Brand.

ČSOB vyrukovala s reklamní kampaní na podporu svého produktu ČSOB Duo Profit. Ten se snaží přitáhnout investiční nováčky, kteří chtějí začít s investicemi pomaleji. Kampaň se zaměřuje na bonitnější klienty i neklienty ve věku 35–45 let, kteří žijí ve městě a dosáhli alespoň středoškolského vzdělání.

Kdo šetří, má za tři.Autor: archiv

Cílem kampaně s heslem „Kdo šetří, má za tři… Investujte a spořte se zvýhodněným úrokem“ je přilákat nové investory, „polidštit“ investování a odstranit bariéry, jež jim v investování brání. Kampaň bude k vidění na venkovní reklamě, internetu, formou advertorialů v tisku, na plakátech ve výlohách poboček a letácích.

Kdo šetří, má za tři.Autor: archiv

Souběžně bude probíhat i kampaň na produkt Era duo profit ve finančních centrech Ery a pobočkách Poštovní spořitelny. Kampaně skončí 31. března 2015.

Autorem prvotního kreativního konceptu Duo profit pro ČSOB i Eru byla agentura VCCP, koncept dále upravila a rozpracovala agentura Creative Brand. Kreativa pro Eru a Poštovní spořitelnu je zase od OgilvyOne.

Autor: Strategie, Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Nejčtenější