ČT do konce hokejového MS přestane vysílat kritizovanou reklamu

Agentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkou

Agentura Ogilvy & Mather přivezla zlatou medaili za speciální verzi balení tablet Clavinu se „vztyčenou“ pilulkou

Česká televize do konce hokejového mistrovství přestane do vysílání zařazovat sponzorské vzkazy na přípravky ke zkvalitnění erekce. Reklamní upoutávky se objevovaly v rámci večerních i odpoledních přenosů, a staly se tak terčem kritiky diváků. Generální ředitel Petr Dvořák to dnes oznámil na jednání Rady České televize.

Dvořák upřesnil, že o zařazení sponzorských vzkazů na prostředek Clavin rozhodovala marketingová společnost BPA, která je na základě smluv majitelem reklamního prostoru. Firma po vzájemné dohodě akceptovala stažení do konce šampionátu, uvedl Dvořák.

Z letošního mistrovství světa v ledním hokeji Česká televize připravuje rekordních padesát dva televizních utkání, přenosy jsou k dispozici také v rámci internetového vysílání.

Spot