Čtení dětem podporuje nová kampaň

Celé Česko čte dětem  s Ninou Divíškovou

Celé Česko čte dětem s Ninou Divíškovou

Nezisková organizace Celé Česko čte dětem zahájila v polovině července novou kampaň. Unuděného vlka s Karkulkou, kteří se na obrazovkách s přestávkami objevovali několik let, vystřídala v roli babičky Nina Divíšková.

Kampaň je nasazena v České televizi, jejíž mediální partnerství se podařilo získat, a objeví se také v ulicích na citylightech. Základem komunikace je myšlenka, že čtení podněcuje zvídavost a chytrost dítěte, v nové kampani je ale zpracována s mírnou nadsázkou.

Podívejte se na nový spot s Ninou Divíškovou:
Koncept kampaně vytvořila reklamní agentura TBWA, kromě ní se na přípravě televizního spotu podílela produkční společnost Boogie films a režisérsko-kameramanský tandem Rollout. Produkci citylightů obstarala společnost Punk Film a fotograf Lukáš Havlena.

Celé Česko čte dětem - vizuál pro citylightyCelé Česko čte dětem - vizuál pro citylighty