CzechTourism vypsal tedr na mediálku

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl. Zdroj: Marvil

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism hledá agenturu na nákup mediálního prostoru ke kampani na uvedení nové destinační značky České republiky.

Podle informací z Věstníku veřejných zakázek vypsal CzechTourism výběrové řízení na mediální agenturu. Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb souvisejících s realizací marketingové kampaně na zavedení nové destinační značky České republiky. Odhadovaná hodnota zakázky je 39 milionů korun bez DPH, lhůta pro doručení nabídek je 13. února 2013.

Jedním z požadavků, které musí případný uchazeč splnit, je „realizaci kampaně včetně její správy zahrnující nákup reklamního prostoru v minimálně 3 evropských (mimo Českou republiku) nebo mimoevropských zemí“.