Další zlato v Cannes. Tentokrát pro český Mercedes-Benz.

Koncept kampaně se třemi vizuály představujícími různé druhy nočního nebezpečí (dítě, kolo, jelen) vznikl v reklamní agentuře BBDO Germany Düsseldorf a podílela se na něm i pražská Mark/BBDO. „Kampaň běžela v lednu 2012 v printu a OOH. Vznikla v BBDO Německo a Mark/BBDO Praha se podílela na vzniku a implementaci na český trh. Zpráva o získaném ocenění je pro nás samozřejmě senzační a máme obrovskou radost. Určitě bych připomenul, že velký dík patří Mark/BBDO Praha,“ reagoval na ocenění z Cannes tiskový mluvčí Mercedes-Benz ČR Jan Kuhn.
Úspěch v podobě shortlistu ve stejné kategorii zaznamenala i ambientní kampaň reklamní agentury Euro RSCG a České filharmonie. Tým ve složení Eda Kauba, Pavel Sobek, Kateřina Huňová, Hana Kundrátová, Tereza Janečková, Darko Siladzic a Kateřina Pošepná se rozhodl upozornit na zahájení předprodeje abonentních vstupenek filharmonie cvrlikáním vrabců z budek umístěných v okolí Rudolfina.
Festival Cannes končí 23. června a výsledky jednotlivých kategorií jsou vyhlašovány postupně. Česká reklama má ještě šanci uspět v kategorii Press, jejíž výsledky budou známy ve čtvrtek 21. 6. Do finále postoupily kampaně reklamní agentury Y&R pro značky Coleman a Betadine.