Daniel Palaščák: Limitem je jen fantazie

Daniel Palaščák

Daniel Palaščák

Spojení audia a videa podle mnohých výzkumů funguje. Právě proto zadavatelé nasazují do reklamních kampaní i ozvučená mobilní auta, která brázdí ulice měst. Mezi největší firmy patří jednoznačně obchodní řetězce, vysvětluje zájem klientů sales manažer firmy Remoex Daniel Palaščák.

V současnosti nabízíte akci 10+1. O co jde a jaký je zájem?

Jde o akci, která má zvýhodnit větší odběratele našich služeb. Poskytujeme k pronájmu mobilní ozvučené LED obrazovky, tedy video BB s ozvučením v pohybu, na kterém lze odvysílat TV reklamu nebo různé animace přímo v ulicích a frekventovaných částech měst. Akcí jsme chtěli tento marketingový nástroj udělat ještě dostupnější, i když si myslím, že poměr cena/ /výkon je v naprostém souladu.

Čtěte také: Automobil jako bezpečný šperk pro ženy


Vaše vozy nabízí ozvučené LED panely na obou bocích vozu. Na rozdíl od konkurečního řešení se středovým panelem. Jaký vidíte hlavní benefit tohoto systému?

Jednoznačná výhoda těchto vozidel je jejich sestavení z LED panelů, což by výše popisovaný způsob a la panel nebyl schopný nabídnout. Současné působení audia a videa přitáhne pozornost úplně každého, a tak skýtá téměř neomezené reklamní možnosti, které jsou limitovány pouze samotnou fantazií marketérů.

V útrobách vozu převážíte vzduch. Lze toho nějak využít při promoakcích?

V útrobách není pouze vzduch. Jak jsem již zmiňoval, LED panely jsou poměrně těžké, proto i nosná konstrukce musí být dostatečně masivní. Navíc je celá technologie poměrně energeticky náročná, proto se uvnitř ukrývá agregát. Nicméně ani převoz reklamních bannerů či suvenýrů není vyloučen.

Jací klienti službu využívají?

Je to poměrně pestrá skladba klientů. Mezi hlavními jsou marketéři obchodních řetězců, organizátoři koncertů a veletrhů, provozovatelé franšízových společností, a to nejen v oblasti gastronomie, jednotliví vystavovatelé na veletrzích, promotéři kulturních a sportovních akcí. V neposlední řadě pak politické strany v předvolebním období.