Digitální komunikaci IKEA zařídí Triad Advertising

Obchod IKEA

Obchod IKEA Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Ve finále výběrového řízení společnosti IKEA na digitální agenturu pro ČR, Slovensko a Maďarsko uspěl Triad Advertising. Jméno nové produkční a PR agentury IKEA oznámí v srpnu.

Triad Advertising bude u nás, na SLovensku a v Maďarsku pomáhat rozvíjet firemní komunikaci a posilovat značku IKEA. Hlavním cílem výběrového řízení na digitální agenturu bylo najít strategického partnera pro komplexní služby v oblasti digitální komunikace.

IKEA zahájila výběrové řízení v únoru a účastnilo se ho 15 agentur dohromady ze všech tří zemí. Do finálového kola se dostaly společnosti Triad Advertising, OgilvyOne a Symbio. „Všechny agentury se prezentovaly kvalitními návrhy a nápady, které by dokázaly dále rozvíjet naši komunikaci. V samotném výběrovém řízení jsme se však soustředili na to, abychom našli nejvhodnějšího partnera pro své specifické potřeby,“ říká Michal Kroupa, external communication manager v IKEA CZHUSK.

IKEA ČR prostřednictvím výběrových řízení nyní hledá produkční agenturu a PR agentury pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Tato výběrová řízení budou ukončena v srpnu.