Do finále FLE Media Awards postupuje 23 prací

Seznam nejlepších prací byl zveřejněn na závěr konference Creativity & Effectiveness in Media, která se v pátek konala v pražském hotelu Corinthia. René Jež z pořadatelské společnosti FLE Media oznámil, že do 7. ročníku soutěže bylo přihlášeno 68 prací, což je o dvě méně než loni, a o jejich kvalitě rozhodovalo 99 zástupců z řad zadavatelů, agentur a médií.
Hodnotí se podle čtyř kritérií: Big Idea (jedinečnost a netradičnost použité kampaně), strategie (prostředky a jejich vhodnost pro dosažení cíle kampaně, optimálnost zvoleného řešení, podpora kreativního konceptu a přiměřenost strategie pro daný produkt nebo značku), realizace (včetně její úspěšnosti v praxi) a výsledek (efektivita navržené strategie pro relevantní cílovou skupinu).
Shortlist FLE Media Awards 2012
Nejlepší kampaň:
T-Mobile Mobilný Internet - sponzoring Česko Slovenská Superstar/Mediaedge:cia Slovak Republic
T-Com a T-Mobile - Kde je Šani?/Mediaedge:cia Slovak Republic
Nejlepší malá kampaň:
Nike – Tvoja výzva/digita.sk
Red Bull - Art of Can 2011/Initiative Media Prague
Škoda Auto - Pohádkové Česko/MediaCom Praha
ING Penzijní fond - Chrochtejte si blahem i v penzi/Universal McCann
Nejlepší využití digitálních medií:
Digita.sk - Digitask hľadá arťáka/digita.sk
Samsung - Samsung Smart TV/digita.sk
Analytics.sk - Google Analytics ako naše médium/Triad Advertising
Pilsner Urquell - Pilsner kompas/TRIAD Advertising
Axe – Hledá se Axe anděl/For Internet
Lóve - warez edition/Made by Vaculik
Nejlepší využití kinoreklamy:
Samsung - Budúcnosť Smart TV je tu/Starmedia Co.
Nejlepší využití OOH:
Sport.cz - S námi jste ve hře/Initiative Media Prague
Centropen - Vybarvěte si svou budoucnost!/MediaCom Praha
mBank - kasičky/Attention!Media
Fidorka – vykutálená Fidorka/Starcom Media Vest Group
Nejlepší využití radia:
BeBe Dobré ráno - Prebuď v sebe rytmus s BeBe Dobré Ráno/Starmedia Co.
ING Penzijní fond - Chrochtejte si blahem i v penzi/Universal McCann
Nejlepší využití tisku:
VW Passat - Nedostanete druhou šanci udělat první dojem/MediaCom Praha
Albert - Šmoulové/Carat Czech Republic
Nejlepší využití TV:
T-Mobile Mobilný Internet - sponzoring Česko Slovenská Superstar/Mediaedge:cia Slovak Republic
Milka – Televizní jemnometr/Starcom Media Vest Group
O konečných výsledcích bude rozhodovat zúžená porota 9. října, na 18. října je naplánováno slavnostní vyhlášení vítězů. Kromě nejlepších v jednotlivých kategoriích budou uděleny ceny Inovativní klient, Inovativní agentura a Grand Prix.