Do finále FLE Media Awards postupuje 23 prací | E15.cz

Do finále FLE Media Awards postupuje 23 prací

Do finále FLE Media Awards postupuje 23 prací
FLE media awards
• 

br

Devatenáct míst na shortlistu soutěže o nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku patří zástupcům Česka, devět je ze Slovenska a dvě finálové práce se realizovaly v České i Slovenské republice. Dohromady získalo postup devatenáct značek, nejúspěšnější z nich byl T-Com a T-Mobile.

Seznam nejlepších prací byl zveřejněn na závěr konference Creativity & Effectiveness in Media, která se v pátek konala v pražském hotelu Corinthia. René Jež z pořadatelské společnosti FLE Media oznámil, že do 7. ročníku soutěže bylo přihlášeno 68 prací, což je o dvě méně než loni, a o jejich kvalitě rozhodovalo 99 zástupců z řad zadavatelů, agentur a médií.

Hodnotí se podle čtyř kritérií: Big Idea (jedinečnost a netradičnost použité kampaně), strategie (prostředky a jejich vhodnost pro dosažení cíle kampaně, optimálnost zvoleného řešení, podpora kreativního konceptu a přiměřenost strategie pro daný produkt nebo značku), realizace (včetně její úspěšnosti v praxi) a výsledek (efektivita navržené strategie pro relevantní cílovou skupinu).

Shortlist FLE Media Awards 2012
Nejlepší kampaň:

T-Mobile Mobilný Internet - sponzoring Česko Slovenská Superstar/Mediaedge:cia Slovak Republic
T-Com a T-Mobile - Kde je Šani?/Mediaedge:cia Slovak Republic

Nejlepší malá kampaň:

Nike – Tvoja výzva/digita.sk
Red Bull - Art of Can 2011/Initiative Media Prague
Škoda Auto - Pohádkové Česko/MediaCom Praha
ING Penzijní fond - Chrochtejte si blahem i v penzi/Universal McCann

Nejlepší využití digitálních medií:

Digita.sk - Digitask hľadá arťáka/digita.sk
Samsung - Samsung Smart TV/digita.sk
Analytics.sk - Google Analytics ako naše médium/Triad Advertising
Pilsner Urquell - Pilsner kompas/TRIAD Advertising
Axe – Hledá se Axe anděl/For Internet
Lóve - warez edition/Made by Vaculik

Nejlepší využití kinoreklamy:

Samsung - Budúcnosť Smart TV je tu/Starmedia Co.

Nejlepší využití OOH:
Sport.cz - S námi jste ve hře/Initiative Media Prague
Centropen - Vybarvěte si svou budoucnost!/MediaCom Praha
mBank - kasičky/Attention!Media
Fidorka – vykutálená Fidorka/Starcom Media Vest Group

Nejlepší využití radia:

BeBe Dobré ráno - Prebuď v sebe rytmus s BeBe Dobré Ráno/Starmedia Co.
ING Penzijní fond - Chrochtejte si blahem i v penzi/Universal McCann

Nejlepší využití tisku:

VW Passat - Nedostanete druhou šanci udělat první dojem/MediaCom Praha
Albert - Šmoulové/Carat Czech Republic

Nejlepší využití TV:

T-Mobile Mobilný Internet - sponzoring Česko Slovenská Superstar/Mediaedge:cia Slovak Republic
Milka – Televizní jemnometr/Starcom Media Vest Group

O konečných výsledcích bude rozhodovat zúžená porota 9. října, na 18. října je naplánováno slavnostní vyhlášení vítězů. Kromě nejlepších v jednotlivých kategoriích budou uděleny ceny Inovativní klient, Inovativní agentura a Grand Prix.

Autor: br
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!