Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek
Vodafone startuje další kampaň s Návštěvníky, tentokrát vánočně laděnou. Kampaň bude zaměřená na zvýhodněnou nabídku tarifu pro partnera s názvem Red do sítě pro partnera a na novou předplacenou kartu s názvem Karta pro partu.
Vodafone jako poslední z mobilních operátorů odstartoval vánoční kampaň. Nově v ní v roli Krakonoše vystupuje také Karel Heřmánek. Spoty se natáčely v Průhonickém parku a poblíž Nových Třebenic. TV spoty režíroval Jakub Kohák. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
Kampaň začíná 15. listopadu a poběží v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite.
Další informace o kampaních mobilních operátorů najdete zde: