Do vedení agentury Comunica nastupují Laňka a Kovanda

Laňka stál za řadou úspěšných PR projektů, mimo jiné se podílel na kampani „Jak nevěra ohrožuje rodinné finance“ pro značku Era. Projekt získal ocenění na European Excellence Awards a na České ceně za PR. Do PR vstoupil Laňka před pěti lety, kdy opustil aktivní novinařinu. Je rovněž známým autorem knih pro děti a knižních biografií.
Kovanda začínal jak redaktor deníku Bohemia a šéfredaktor týdeníku Žurnál, kde přes pět let sbíral zkušenosti v oblasti médií, obchodu a marketingu. Od roku 1999 pak pracoval deset let ve vydavatelství Mafra. Během této doby vystřídal různé obchodní pozice, mimo jiné vedl i obchodní týmy a nové projekty. V roce 2010 se stal obchodním a marketingovým ředitelem pro Českou republiku v PPF Media, kde byl odpovědný především za projekt Naše adresa. Před svým nástupem do agentury Comunica pracoval Kovanda na pozicích obchodního a marketingového ředitele v CES (Central European Services), zastával post obchodního ředitele ve vydavatelství Economia a byl také obchodním ředitelem v AGF Media.