Do vedení agentury Comunica nastupují Laňka a Kovanda

David Laňka je novým ředitelem PR oddělení agentury Comunica

David Laňka je novým ředitelem PR oddělení agentury Comunica

Novým ředitelem PR oddělení agentury Comunica se stal David Laňka (39), který ve funkci vystřídal Vladimíra Vořechovského. Laňka do Comunicy přišel z agentury Bison&Rose, kde měl na starosti především korporátní klientelu. Na pozici obchodního ředitele Comunicy zároveň nastupuje Milan Kovanda (40).

Laňka stál za řadou úspěšných PR projektů, mimo jiné se podílel na kampani „Jak nevěra ohrožuje rodinné finance“ pro značku Era. Projekt získal ocenění na European Excellence Awards a na České ceně za PR. Do PR vstoupil Laňka před pěti lety, kdy opustil aktivní novinařinu. Je rovněž známým autorem knih pro děti a knižních biografií.

Kovanda začínal jak redaktor deníku Bohemia a šéfredaktor týdeníku Žurnál, kde přes pět let sbíral zkušenosti v oblasti médií, obchodu a marketingu. Od roku 1999 pak pracoval deset let ve vydavatelství Mafra. Během této doby vystřídal různé obchodní pozice, mimo jiné vedl i obchodní týmy a nové projekty. V roce 2010 se stal obchodním a marketingovým ředitelem pro Českou republiku v PPF Media, kde byl odpovědný především za projekt Naše adresa. Před svým nástupem do agentury Comunica pracoval Kovanda na pozicích obchodního a marketingového ředitele v CES (Central European Services), zastával post obchodního ředitele ve vydavatelství Economia a byl také obchodním ředitelem v AGF Media.

Milan Kovanda nastupuje jako obchodní ředitel agentury ComunicaMilan Kovanda nastupuje jako obchodní ředitel agentury Comunica