Dogg nasměroval investice do printu

Objevte Lishinu. První inteligentní hands-free vodítko na světě.

Objevte Lishinu. První inteligentní hands-free vodítko na světě. Zdroj: archiv

Prémiový „pejskařský“ e-shop Dogg.cz se nespokojuje s digitální reklamou a vytvořil svůj první printový vizuál.

E-shop Dogg.cz zaměřený na prémiové zboží pro psy zahajuje po necelých pěti měsících svého provozu investice do tištěných médií. Na historicky prvním vizuálu firma komunikuje nové hands-free vodítko pro psy. Motto kampaně zní „Objevte Lishinu. První inteligentní hands-free vodítko na světě.“ Kreativu kampaně si firma vytvořila in-house, stejně tak si sama nakupuje reklamní prostor.

„Svou marketingovou strategii, která byla dosud výhradně zaměřena na online, jsme rozšířili o tištěná média. Věříme, že tím oslovíme skupinu zákazníků, která na webu a sociálních sítích není příliš aktivní,“ říká jednatel firmy Dogg Patrik Šilhavý.

Vizuály obchodu Dogg se mimo jiné objeví v českém vydání OK! Magazine, měsíčníku o běhání Run a v dalších life-stylových titulech.

Tištěná kampaň bude doplněna o PR články na českých internetových serverech, které se věnují běhání a životnímu stylu, jako jsou SvětBěhu.cz, OKMagazine.cz, JOmagazín.cz a další.

Dogg dosud investoval pouze do digitální reklamy, a to na Facebooku a Googlu. „Naše aktivity se nám osvědčily, a proto investice zesílíme v posledních měsících roku,“ uvedl Šilhavý. Firma bude své aktivity na sociálních sítích dále rozvíjet. „K Facebooku a Pinterestu bychom rádi přidali YouTube kanál s původním materiálem, ve kterém vidíme velký potenciál,“ dodal Šilhavý.