Dorland podporuje kampaní rovné platy mužů a žen

Férové platy: Kampaň Otevřené společnosti a agentury Dorland

Férové platy: Kampaň Otevřené společnosti a agentury Dorland Zdroj: archiv

Nezisková organizace Otevřená společnost ve spolupráci s agenturou Dorland představila informační kampaň zaměřenou na rozdíly v platech žen a mužů a jejich následný vliv na výši starobních důchodů.

Otevřená společnost spolupracuje s Gender Studies a Nesehnutím na projektu Férové platy, férové penze, v němž spolu se zahraničními partnery zkoumá přístupy k rovnému odměňování v Polsku, Slovinsku, Slovensku a Rakousku. Zároveň shromažďuje pozitivní příklady, jimiž by se vlády zmíněných zemí mohly navzájem inspirovat.

Férové platy: Kampaň Otevřené společnosti a agentury DorlandFérové platy: Kampaň Otevřené společnosti a agentury Dorland | archiv

Kampaň se objeví v listopadu v ulicích Prahy a Brna a na internetu. „Agentura zajišťovala kompletní kreativní řešení kampaně a postarala se také o nákup nekomerčních prostor včetně výroby billboardů a letáků do tramvají,“ dodává Andrea Němečková, account manažerka agentury Dorland.