Dorland vyhrál paštikový tendr za 40 milionů

Potravinářská komora České republiky ukončila veřejnou zakázku na zajištění kampaně pro Rusko

Potravinářská komora České republiky ukončila veřejnou zakázku na zajištění kampaně pro Rusko Zdroj: Michal Protivinsky

Výběrové řízení Potravinářské komory České republiky na přípravu kampaně na paštiky z EU pro ruský trh vyhrála reklamní agentura Dorland. Projekt financovaný Bruselem proběhne v letech 2014 až 2016 a jeho předpokládaná hodnota je téměř 41 milionů korun.

Předmětem právě ukončené zakázky byl návrh a také realizace komunikační kampaně, která povede k posílení povědomí a způsobu užití paštik z Evropské unie u spotřebitelů v Rusku. „Jedná se o evropský projekt financovaný Bruselem na propagaci výrobků z Unie na třetích trzích, do kterého se mohou přihlásit výhradně nevládní organizace,“ vysvětlil Strategii ředitel pro zahraniční vztahy a společnou zemědělskou politiku EU Potravinářské komory ČR Václav Suchan a dodal, že do podobného projektu se komora pouští poprvé.

Podle informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek obdržela komora dvě nabídky. Vítězný Dorland připraví webové stránky a kampaň zaměřenou na širokou i odbornou veřejnost, která poběží hlavně na internetu, v televizi, v tisku, v místě prodeje a na výstavách a veletrzích.

: