Dorland vyhrál paštikový tendr za 40 milionů

Předmětem právě ukončené zakázky byl návrh a také realizace komunikační kampaně, která povede k posílení povědomí a způsobu užití paštik z Evropské unie u spotřebitelů v Rusku. „Jedná se o evropský projekt financovaný Bruselem na propagaci výrobků z Unie na třetích trzích, do kterého se mohou přihlásit výhradně nevládní organizace,“ vysvětlil Strategii ředitel pro zahraniční vztahy a společnou zemědělskou politiku EU Potravinářské komory ČR Václav Suchan a dodal, že do podobného projektu se komora pouští poprvé.
Podle informací uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek obdržela komora dvě nabídky. Vítězný Dorland připraví webové stránky a kampaň zaměřenou na širokou i odbornou veřejnost, která poběží hlavně na internetu, v televizi, v tisku, v místě prodeje a na výstavách a veletrzích.
: