Přepravní společnost DPD představila novou reklamní kampaň – sponzoring pořadu a programu v podobě desetisekundového vzkazu v hlavním vysílacím čase v televizi Nova a Nova Cinema.
Nový klip DPD komunikuje novou generaci webové aplikace DPD Kurýr. Kampaň má za cíl budovat image značky a také zvýšit povědomí o aplikaci. Za kreativou a produkcí kampaně stojí reklamní agentura Emperium.
„Aplikace DPD Kurýr mimo jiné umožňuje sledovat kurýra na mapě v reálném čase, jak se k zákazníkovi blíží s balíčkem. Prostřednictvím sponzoringu a vzkazu o aplikaci v televizi chceme více přiblížit naše služby široké veřejnosti,” říká Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.
Televizní kampaň potrvá čtyři týdny, až do 6. prosince. Vzkaz mohou diváci vidět v televizi například před Televizními novinami, seriálem Ordinace v růžové zahradě nebo celovečerními filmy.