Dynybyl se vrací k prvorepublikovým kořenům

Likéry značky Dynybyl mění svou podobu a komunikaci. Nový design etiket připomíná období první republiky a komunikační kampaň pracuje s příběhem úspěšného prvorepublikového podnikatele a zakladatele likérky Emila Dynybyla.

„V nové kampani jsme se rozhodli pracovat s příběhem Emila Dynybyla, který je stejně tak silný, jako příběhy jeho současníků – Tomáše Bati a dalších. Na vizuálu představujeme Emila Dynybyla v jedné z jeho rolí, jako letce. Jako jeden z prvních vlastnil aeroplán, který hangároval přímo v tehdejší likérce,“ říká k nové kampani brand manažer značky Dynybyl Marek Žižkovský.

Autorem nových etiket na osmiboké lahvi Dynybylových likérů je designerská agentura Fiala&Šebek Visual Communications .Komunikační kampaň, která redesign doprovází, vytvořila agentura Momentum.

Komunikace proběhne hlavně v místě prodeje a jejím ústředním mottem je slogan To nejlepší z první republiky. V supermarketech proběhnou ochutnávky likérů, zejména novinky letošního roku Dynybyl Bylinná.

2981681:normal690:true:true