Dánská agentura &Co uspěla v Grand Prix v kategorii film za kampaň “Made From Cool” pro módní značku Jack & Jones, kde vystupuje herec Christopher Walken v roli tajemného krejčího. Porota, která byla složena ze zástupců marketingových periodik z Evropy i dalších koutů světa, ocenila nejen Walkenovo herecké mistrovství, ale i to, jak spot kladl důraz na prvky, jež samotnou značku a produkty prezentují. „Kampaň vás vyruší, je cílená a perfektně připravená,“ říká například president poroty François Kermoal.
Kampaň Made From Cool
Grand prix za tisk putuje až do Namibie, kde pod taktovkou agentury Young & Rubicam vznikla kampaň pro Land Rover Defender. Kampaň představuje knihy v poličce, které ztělesňují možnosti vozů Land Rover Defender jako prostředku pro cestování.
Turecký Havas obstál díky image kampani “Music of the People” pro místní Açik Radio. Outdoorová kampaň je založena na nostalgických fotografiích Harolda Feinsteina, které se datují až do roku 1952.
Kampaň Music of the PeopleAcik radio
Hlavní cenu v oblasti interaktiktích kampaní pak dostala tuniská agentura Memac Ogilvy Labe za kampaň “Mobilizing the 12th Man”. Kampaň představila prázdný fotbalový stadion, kdy fanoušci zůstali doma, aby tak upozornili na všechny oběti Arabského jara a podpořili tak svůj tým pouze přes sociální a jiné sítě.
Z Česka letos své práce přihlásily následující agentury: Beefbrothers, DDB, Hawas, Kaspen/Jung von matt, Konektor, Mark BBDO, Ogilvy & Mather, VCCP, Wunderman a Young & Rubicam. Střírné a bronzové ceny budou vyhlášeny tuto středu 27. listopadu. Epica je jediná celosvětová soutěž v kreativě, o jejiž vítězích rozhodují zástupci médií z oblasti marketingu a komunikace. Měsíčník Strategie je tradičním členem poroty. Letos se konal již 27. ročník soutěže.