Euronics se přidá k hokejovým kampaním
Před začátkem 79. mistrovství světa v ledním hokeji spustí Euronics velkou reklamní kampaň. Po krátké odmlce tak opět využije televizní reklamu, kterou podpoří tematicky zaměřenými letáky. V hlavní roli se opět objeví typické hvězdičky. Televizní spoty se budou objevovat po dobu jednoho měsíce na ČT sport.
„Přestože mistrovství světa v ledním hokeji začíná až 1. května, naše komunikace startuje již 17. dubna. V TV komunikaci totiž využijeme dva hokejové zápasy českého týmu se Švédskem a Finskem, které se hrají těsně před mistrovstvím světa v rámci Euro Hockey Tour,“ upřesnil manažer marketingu Euronics Marek Ingr.
Kampaň bude kombinací čtyř komunikačních nástrojů. Kromě televize a letáku ji obohatí téměř dvě stovky billboardů po celé ČR. Euronics, který se v posledních dvou letech profiluje jako multikanálový prodejce, podpoří kampaň i online aktivitami, které by měly přivést více zákazníků do jeho e-shopu.
V době hokejového mistrovství vymění personál prodejen Euronics běžný pracovní úbor za dresy českého mužstva.