Exim Tours: Na spojení s REWE vydělají zákazníci

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: plazanovodvorska.cz

„Nehledal jsem finančního investora, ale spojení s někým, kdo mi umožní poskytovat lepší služby našim klientům,“ říká o prodeji 51 procent společnosti německému cestovnímu koncernu REWE Touristik šéf Exim Holding Farid Nasr.

Nejvyšší představitelé Exim Tours a REWE Touristik na dnešní mimořádné tiskové konferenci oficiálně potvrdili zprávu, která proběhla českými médii už během včerejšího dne - člen REWE Group, do které patří i obchodní řetězce Billa a Penny, získal většinový podíl v Exim Tours.

Značka Exim zůstane i nadále zachována. „Brand Exim je tak silný, že by si určitě ani naši partneři z REWE nepřáli, abychom v tomto směru něco měnili,“ řekl Nasr a na dotaz Strategie, jestli vstup strategického partnera přinese nějaké zásadní změny v komunikaci, odpověděl: „Naše komunikace je dobrá, takže předpokládáme, že budeme dál pokračovat stejným způsobem.“

Vedení Exim Tours očekává, že spojení s REWE přinese zkvalitnění služeb zákazníkům, konkrétně například lepší ceny zájezdů nebo více odletových míst. Navíc dojde k rozšíření distribuční sítě, protože ke stávajícím prodejním kanálům přibudou prodejní místa v obchodech, které patří REWE Group.